Общее·количество·просмотров·страницы

среда, 1 июня 2016 г.

გაკვეთილის მთავარი თემა
გლეხობა შუასაუკუნეების ევროპაში
სწავლების საფეხური
მე-7
მოსწავლეთა
 პროფილი
25 მოსწავლე ირიცხება.განსაკუთრებული საჭიროების მქონე მოსწავლე არ არის.
გაკვეთილის მნიშვმელობა/აქტუალობა
მეცნიერული ცოდნის ფლობა/შუასაუკუნეების გლეხთა ყოფა-ცხოვრების შედარება-დახასიათება ახალი საუკუნის გლეხთა ყოფა-ცხოვრებასთან მიმართებაში.
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები      
ა).მოსწავლე მოიძიებს,მსჯელობს,ადარებს გლეხთა ცხოვრებას. ბ.) დამატებითი მასალის   მოძიების შედეგად ახდენს პრეზენტაციას თემისას.გ).აქვს უნარი ურთიერთანამშრომლობის,შეფასების და პრეზენტაციის,კრიტიკის.                                                                                 
წინასწარი ცოდნა
მოსწავლეებმა იციან გლეხთა ცხოვრების შესახებ წინასწარი ცოდნით
შეფასების საგანი პროცედურები
მოსწავლე ახდენს ზეპირ პრეზენტაციას,ასრულებს როგორც საკლასო ასევე საშინაო დავალებას.ისინი ფასდებიან ინდივიდუალურად,შეფასება არის განმავითარებელიც და გამსაზღველიც
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
წიგნი,კალამი,დაფა,თაბახის ფურცელი,დამატებითი მასალა,კომპიუტერი
გაკვეთილის მსვლელობა/საკლასო მენეჯმენტი
საორგანიზაციო საკითხები-1წთ ბ)საშინაო დავალების პრეზენტაცია-11წთ.გ)თემის პრეზენტაცია 10წ.დ)კითხავ-პასუხი თემის შესახებ-3წთ.ე)საკლასო სამუშაო(წყვილებში მუშაობა) 11წთ.  ვ)ახალი თემის ახსნა პედაგოგის მიერ ,მინი ლექცია პაუზებით კითხვა კლასთან ერთად 7წთ.საშინაო დავალების მიცემა 1წთ



Комментариев нет:

Отправить комментарий